Skjema for innlogging - Triaba Norge

Enkelte medlemmer har problemer med å logge seg inn og får bl.a. beskjed om at e-postadressen ikke eksisterer. Prøv å åpne et "InPrivate" vindu i din nettleser hvis du bruker Microsoft Edge eller Explorer og logg deg inn i InPrivate visning. Hvis du nettopp har meldt deg inn, er det mulig at du skrev epostadressen din feil da du registrerte deg. Dette er en svært vanlig årsak til at systemet ikke kan finne deg. Kontakt support for hjelp.

Hvis logg inn portalen ikke er synlig, er den mest sannsynlige årsaken at du ikke har aktivert Javascript i nettleseren din.

 

Nullstill passord
Skriv inn e-postadressen din under, (klikk på den blå teksten "Glemt passordet?" og skriv inn epostadressen din) og så sender vi deg en lenke til nullstilling av passordet ditt. 

Har du glemt passordet ditt? Klikk på linken nederst og bestill en kode for å resette passordet ditt:

Medlemsstøtte:

Spørsmål om en undersøkelse, kontoen din eller betaling? Kontakt Syno International medlemsstøtte: membersupport@synoint.com